قوانین مرجوعی

گروه کنترل کیفیت فروشگاه هاگین همواره در تلاش است ، محصولی که به دست شما خریداران گرامی میرسد از نظر کیفیت و استاندارد در بهترین سطح باشد . با وجود این ممکن است خریداران محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.



1 – شرایط تعویض کالا


اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. مثال ( بسته بندی باز باشد – هولوگرام مخدوش باشد و غیره … ) در این صورت باید حداکثر طی 1 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش هاگین از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.در این حالت، تعویض کالا پس از تایید کارشناسان کنترل کیفت امکان پذیر خواهد بود.


2 – انصراف از خرید


– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات هاگین به شماره واتساپ (09119277707) اطلاع داده شود. بعد از لغو سفارش با کسر کارمزد و محاسبه قیمت طلا مبلغ طی 72 ساعت کاری به حساب شما واریز خواهد شد .


– اگر بعد از رسیدن محصول به دست شما از خرید آن منصرف شده اید باید حداکثر طی 7 روز کاری با واحد پیگیری سفارشات هاگین از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع بدهید . درصورتی که بسته بندی (وکیوم ) محصول و هولوگرامها امنیتی پشت بسته بندی سالم و بدون هیچ مشکلی باشد بعد از تایید کارشناسان کنترل کیفیت با کسر کارمزد و محاسبه قیمت طلا ظرف مدت 72 ساعت کاری مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد .


– در صورتی که بسته بندی محصول (وکیوم) باز شده باشد از نظر کارشناسان کنترل کیفت فاقد اعتبار بوده و فقط ارزش محصول بر حسب گرم و نرخ روز طلای بازار محاسبه خواهد شد .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما